تِرید اِریا ، محدوده ی امن تریدر ها
  • ریبیت فارکس
    • بروکرهای منتخب
      سایر بروکرها

چگونه ریبیت دریافت کنیم؟

چگونه ریبیت دریافت کنیم

چگونه ریبیت دریافت کنیم؟

برای دریافت ریبیت لازم است که حساب شما از طریق  لینک معرف یک آی بی افتتاح شود و یا اگر از قبل اقدام به افتتاح حساب کرده ایده، میتوانید اقدام به تغییر آی بی نمایید.

مراحل دریافت ریبیت:

1- افتتاح حساب یا تغییر آی بی

ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید. لیست بروکر‌های طرف قرارداد همراه با بررسی آنها و لینک افتتاح حساب و تغییر آی بی در بروکر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. 

لیست بروکر‌های طرف قرارداد + لینک افتتاح حساب + آموزش تغییر آی بی 

در لینک بالا لیست بروکر‌های طرف قرارداد ترید اریا همراه با لینک افتتاح حساب و آموزش نحوه تغییر آی بی مشاهده خواهید کرد. 

2- عضویت در سایت ترید اریا

از طریق لینک زیر عضو سایت ترید اریا شوید یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید لاگین کنید.

ورود / عضویت در سایت ترید اریا

3- ثبت شماره حساب معاملاتی در پنل کاربری 

بعد از لاگین، وارد پنل کاربری (این لینک) و سپس بخش “افزودن حساب” شوید. مطابق شکل زیر،شماره حساب معاملاتی را وارد و بروکر خود را از لیست انتخاب کنید. 
با ثبت حساب، پیامی مبنی بر دریافت مشخصات حساب شما نمایش داده می‌شود. 
همکاران ما موجود بودن حساب شما در لیست مشتریان ترید اریا را بررسی و از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهند داد.

ریبیت حساب
4- دریافت ریبیت

در اولین روز هر ماه میلادی، یک ایمیل حاوی لیست حساب‌های شما و میزان ریبیت هر حساب دریافت خواهید کرد. بعد از آن میتوانید به پنل کاربری مراجعه کرده و ضمن بررسی صورت حساب ماهانه، نجوه دریافت ریبیت را اعلام کنید. 

در بخش آرشیو پرداخت‌ها، روی “اعلام شماره حساب” کلید کنید تا کادر مربوط به دریافت اطلاعات حساب نمایش داده شود. در کادر باز شده آدرس کیف پول تتر و یا شماره شبا حساب ریالی خود را وارد و تایید کنید. وضعیت پرداخت مورد نظر به حالت “در انتظار پرداخت” تغییر خواهد کرد. تا قبل از انتقال وجه به حساب شما، ویرایش شماره حساب از طریق لینک “در انتظار پرداخت” امکان پذیر است.

در ستون انتهایی جدول آرشیو پرداخت‌ها میتوانید جزئیات ریبیت هر کدام از حساب‌های خود و دوستانی که معرفی کرده‌اید را ببینید. 

توجه داشته باشید که در برخی از بروکر‌ها، ریبیت مربوط به هر مشتری بصورت اتوماتیک توسط بروکر محاسبه و به حساب مشتری واریز می‌شود. مبالغ موجود در ستون “پرداخت خودکار” مربوط به ریبیت این بروکر‌ها می‌باشد.

در نهایت همکاران بخش مالی ترید اریا ریبیت شما را پرداخت خواهند کرد. وضعیت تراکنش به “پرداخت شده” تغییر می‌کند و مشابه تصویر بالا با کلید کردن روی عبارت پرداخت شده جزئیات تراکنش را مشاهده خواهید کرد. 

این فرایند در ماه‌های آینده تکرار خواهد شد.

ثبت کامنت جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *